środa, 16 marca 2011

Skrzydełka takie jak w kfc

Znalazłam ciekawy przepis na skrzydełka w stylu kfc.
Wykonałam i stwierdzam, że są pyszne!
Przepis został zaakceptowany przez trzy brzuszki :)
Panie i Panowie oto pomysł na skrzydełka typu kfc

W komentarzach pod filmikiem jest dyskusja nad rodzajem użytej mąki, więc wspomnę tu, że do "ciasta" dałam mąkę ziemniaczaną, a następnie "panierowałam" w mące pszennej. I nie dałam czosnku. Myślę, że tu możemy szaleć i za każdym razem podmieniać składniki i próbować jaką mąkę użyć, jakie przyprawy dać... Wydaje mi się także, że nie trzeba skrzydełek dopiekać w piekarniku. Samo smażenie wystarcza. Piekarnik jednak wysusza panierkę, przez co jest taka chrupiąca. :)

Próbujcie! Bo gdy takie żarło robimy sami, w domu, to wiemy co jemy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz